|
Samochód skrzyniowy |
|
AVIA A31TN - samochód wyposażony w
skrzynię ładunkową z burtami aluminiowymi oraz podłogą
wykonaną ze sklejki przeciwpoślizgowej wodoodpornej. Możliwe
jest zamontowanie stelaża i opończy oraz wykonanie reklamy na
opończy. |
| Typ | AVIA A31TN |
| Ładowność | 2.500 kg |
| Masa własna | 3.485 kg |
| Długość pojazdu | 6.447 mm |
| Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej | |
| Długość | 4.480 mm |
| Szerokość | 2.180 mm |
| Wysokość | 1.830 mm |
|
SILNIK: D407.03 czterocylindrowy, wysokoprężny, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Moc 65 kW (88 KM) przy 2.600 obr/min. Moment obrotowy 275 Nm przy 1.800 - 2.000 obr/min. Pojemność skokowa 3,596 dm3. UKŁAD NAPĘDOWY: Sprzęgło suche,
jednotarczowe, z tłumikiem drgań skrętnych, z okładziną
bezazbestową, sterowane mechanicznie. UKŁAD KIEROWNICZY: System GEMMER - ślimak globoidalny z rolką. Wał pędny kierownicy - dzielony, standardowo wyposażony we wspomaganie. UKŁAD HAMULCOWY: Hamulec roboczy -
dwuobwodowy, pneumatyczno - hydrauliczny, z obciążeniową
regulacją siły hamowania kół mostu tylnego i z korygowanym
przebiegiem sił hamowania kół osi przedniej. Hamulec postojowy
- mechaniczny. Działanie hamujące uzyskuje się po uwolnieniu
energii akumulowanej w sprężynie siłownika. Hamulec awaryjny -
hamowanie zapewnia jeden nienaruszony obwód hamulca roboczego
lub hamulec postojowy. KABINA KIEROWCY: Wagonowa, zespawana ze stalowych wytłoczek, szyba przednia warstwowa. Wszystkie szyby wykonane ze szkła bezodpryskowego. Kabina wyposażona w trzy tapicerowane fotele. Fotel kierowcy posiada regulację wzdłużną i regulację kąta nachylenia oparcia. INSTALACJA ELEKTRYCZNA: 12V, z biegunem ujemnym połączonym z masą. Alternator 14V/55A, PAL Magneton z regulatorem, akumulator 12V 85Ah. |