Fotografia zabudowy

Samochód skrzyniowy
AVIA A31TN


AVIA A31TN-2W

AVIA A31TN - samochód wyposażony w skrzynię ładunkową z burtami aluminiowymi oraz podłogą wykonaną ze sklejki przeciwpoślizgowej wodoodpornej. Możliwe jest zamontowanie stelaża i opończy oraz wykonanie reklamy na opończy.
Standardowo stelaż posiada dwie deski nadstawkowe. Ze względu na dużą powierzchnię skrzyni ładunkowej oraz niewielkie zużycie paliwa AVIA A31TN stanowi doskonały samochód dla firm transportowych oraz hurtowni do celów dystrybucji miejskiej.

Charakterystyka techniczna

Typ AVIA A31TN
Ładowność 2.500 kg
Masa własna 3.485 kg
Długość pojazdu 6.447 mm
Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej
Długość  4.480 mm
Szerokość  2.180 mm
Wysokość  1.830 mm

SILNIK: D407.03 czterocylindrowy, wysokoprężny, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Moc 65 kW (88 KM) przy 2.600 obr/min. Moment obrotowy 275 Nm przy 1.800 - 2.000 obr/min. Pojemność skokowa 3,596 dm3.

UKŁAD NAPĘDOWY: Sprzęgło suche, jednotarczowe, z tłumikiem drgań skrętnych, z okładziną bezazbestową, sterowane mechanicznie.
Skrzynka biegów pięciobiegowa, sterowana mechanicznie o przełożeniach: I - 6.268, II - 3.436, III - 2.015, IV - 1.393, V - 1.0, W - 5.571.
Tylny most napędowy pływający, sztywny, na życzenie klienta wyposażony w blokadę mechanizmu różnicowego z elektropneumatycznym sterowaniem z miejsca kierowcy.

UKŁAD KIEROWNICZY: System GEMMER - ślimak globoidalny z rolką. Wał pędny kierownicy - dzielony, standardowo wyposażony we wspomaganie.

UKŁAD HAMULCOWY: Hamulec roboczy - dwuobwodowy, pneumatyczno - hydrauliczny, z obciążeniową regulacją siły hamowania kół mostu tylnego i z korygowanym przebiegiem sił hamowania kół osi przedniej. Hamulec postojowy - mechaniczny. Działanie hamujące uzyskuje się po uwolnieniu energii akumulowanej w sprężynie siłownika. Hamulec awaryjny - hamowanie zapewnia jeden nienaruszony obwód hamulca roboczego lub hamulec postojowy.
ZAWIESZENIE: Oś przednia - niezależne zawieszenie kół na trapezie poprzecznym. Resory śrubowe z amortyzatorami teleskopowymi. Oś tylna - resory piórowe z charakterystyką progresywną i z amortyzatorami teleskopowymi.

KABINA KIEROWCY: Wagonowa, zespawana ze stalowych wytłoczek, szyba przednia warstwowa. Wszystkie szyby wykonane ze szkła bezodpryskowego. Kabina wyposażona w trzy tapicerowane fotele. Fotel kierowcy posiada regulację wzdłużną i regulację kąta nachylenia oparcia.

INSTALACJA ELEKTRYCZNA: 12V, z biegunem ujemnym połączonym z masą. Alternator 14V/55A, PAL Magneton z regulatorem, akumulator 12V 85Ah.