Silnik
4-cylindrowy silnik rzędowy MAN D 0824 LFL 09, (Euro 2)
z turbodoładowaniem spalinowym oraz chłodzeniem doładowywanego
powietrza. Bezpośredni wtrysk. Chłodzony wodą.Średnica
tłoka 108 mm
Skok tłoka 125 mm
Pojemność 4580 cm3
Moc* 114 kW (155 KM) przy 2400 obr/min
Maks. moment obrotowy* 580 Nm przy 1600 obr/min.
Kabina kierowcy
Kabina kompaktowa MAN, przechylana do 60° Blokada
przechyłu zabezpieczona wielokrotnie. Sprawdzona pod
względem bezpieczeństwa ECE R29. Szerokie oświetlone
wejście. Duży kąt otwarcia drzwi. Szyba przednia ze
szkła zespolonego. Optymalna izolacja cieplna i dżwiękowa.
Pełne tapicerowanie tkaniną filcową. Mata gumowa w obrębie
podłogi. Przejrzysta tablica przyrządów pokryta miękkim
materiałem.
Wskaźniki okrągłe, tachometr EG Siedzenia anatomiczne,
regulowane z zagłówkami oraz automatycznymi pasami
bezpieczeństwa, na życzenie o zawieszeniu pneumatycznym.
Wywrotki oraz ciągniki siodłowe wyposażone w okno
tylne. Na życzenie dostępna jest kabina przedłużona o
300 mm z leżanką montowaną na stałe. Również na życzenie
dostępna jest kabina podwójna z ławką do siedzenia
dla 4 osób.
Rama
Podłużnice o przekroju ceowym z wysokowytrzymałej
stali drobnoziarnistej ze znitowanymi oraz przyśrubowanymi
wspornikami poprzecznymi. W przypadku podwozi z bocznymi
osłonami najazdowymi oraz tylną osłoną podjazdową.
Sprzęgło
Suche jednotarczowe sprzęgło. Sterowane hydraulicznie.
Skrzynia biegów
Skrzynia zsynchronizowana produkcji Z F S 6-36 6 biegów
do przodu, 1 bieg wsteczny. Dźwignia zmiany biegów. W
przypadku napędu na wszystkie koła przekładnia
rozdzielająca G 1000-2 z biegiem terenowym.
Układ kierowniczy
Hydrauliczny Kierownica regulowana w pionie i pochyle
Blokada kierownicy.
Oś przednia
Wykorbiona oś krótka. Napęd na wszystkie koła oś z
przekładnią planetarną.
Oś tylna
Oś hipoidalna MAN. Napęd na wszystkie koła z blokadą
mechanizmu różnicowego.
Zawieszenie
Przód: resory piórowe; napęd na wszystkie koła ze
stabilizatorem. Tył: resory piórowe; napęd na
wszystkie koła ze stabilizatorem Zawieszenie resorowo-pneumatyczne
zawieszenie pneumatyczne z elektroniczną regulacją (ECAS)
oraz urządzeniem do podnoszenia i opuszczania
Stabilizator
Koła
Siedem sztuk, koła tarczowe 6,0 x 17,5 Napęd na
wszystkie koła 11,0 x 20.
Ogumienie
Siedem sztuk, 215/75 R 17,5. Napęd na wszystkie koła 12,5
R 20. Wywrotki z wysięgnikiem 225/75 R 17,5.
Hamulec główny
Automatycznie dostosowujący się do obciążenia,
regulowany dwuobwodowy hamulec pneumatyczny z osuszaczem
powietrza Tarczowe hamulce na osi przedniej i tylnej. W
przypadku napędu na wszystkie koła hamulce bębnowe.
Pozbawione azbestu okładziny hamulcowe. Ciągnik siodłowy
z systemem ABS oraz przyłączem hamulcowym za kabiną
kierowcy.
Hamulec pomocniczy i postojowy
Działający za pomocą akumulatora sprężynowego bezpośrednio
na tylne koła mechaniczny, bezdrążkowy hamulec
postojowy.
Zbiornik paliwa
1 zbiornik 100 I z prawej strony W przypadku napędu na
wszystkie koła 150l.
Instalacja elektryczna
24 V, alternator 28 V/35 A (980 W) Akumulatory 2 x 12 V/88
Ah Reflektory halogenowe z możliwością regulacji zasięgu.
|